pátek 30. října 2015

Ještě 15 dní

Tak, a je to tady.
Přesně 15 dní do chvíle, kdy se spustí můj e-shop JajinSvet.
Místo, kde budu prodávat hezké, originální, vtipné a hlavně eco-friendly výrobky.
Věci, které se líbí mně, a doufám, že osloví i ostatní ;-)
O tom, co a odkud budu prodávat, se zmíním někdy příště,
dnes bych ráda napsala o tom, proč jsem se takto rozhodla.

O hezké a zajímavé věci z přírodních materiálů jsem se zajímala vždy
(počínaje náramky z pecek a konče diplomkou - dvoumetrovou keramickou lampou, uf uf),
pak jsem začala víc řešit, co jím,
v jakých obalech věci nakupuji,
jak moc třídím odpad,
jakým krémem se mažu...
Někdy loni jsem viděla fotky o množství umělých hmot, které máme doma,
a video o tom, jak jsou mikročástečky plastů naprosto všude
(včetně útrob ryb v oceánu),
a to mě utvrdilo v tom, že je pro mě důležité snažit se žít víc ekologicky...

Nicméně
ne každá eco-friendly věc mě oslovila svým designem,
proto jsem oslovila výrobce hezkých alternativ všudypřítomných plastů.

Netvrdím, že dokážu (a chci) žít na 100% bez plastů,
auta, kola, PC, fotoalb, mobilu...
ale určitě stojí za to víc přemýšlet a hledat další možnosti
kvůli sobě a hlavně našim dětem :-)

Co myslíte?

Žádné komentáře:

Okomentovat