úterý 17. listopadu 2015

SOUTĚŽ - GIVEAWAY


Chcete vyhrát jednu z těchto houbiček Jangneus?
1. podívejte se sem a vyberte si
2. napište do komentáře svůj výběr
3. připojte se ke sledujícím tohoto blogu
Soutěž končí 24.11. o půlnoci, další den proběhne vylosování.


Would you like to get one of these Jangneus dishcloths?
1. have a look here and choose one
2. write your choice in comment
3. follow this blog
Giveaway will be closed at midnight 24/11, I´ll pick up the winner next day


12 komentářů:

  1. Za mě zelené srdce! Krásné to tu máte, jsem ráda, že jsem vás objevila. V.Belikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, zaujaly mě zelené lístky :)
    Kontaktovat mě můžeš na tento mail: nicol.fleisig@gmail.com
    Přeji krásný den :)

    OdpovědětVymazat
  3. Za mě žluté hvězdičky :)
    GFC Vendula Janků
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Za me vedou pochopitelne cerne cervenky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se líbí červené červenky, jsou veselé a působí pozitivně, hlavně teď, když je venku zima a fičí vítr, jako by chtěly přilákat jaro... :O) Tak uvidíme, jestli bude o víkendu sněžit :)))

    OdpovědětVymazat
  6. Souhlasím s Jitkou O., nejvíc se mi líbí červené červenky:) (a sníh může ještě počkat:) R. B.

    OdpovědětVymazat
  7. dagmar.brtnikova@gmail.com
    Vybírala jsem...dlouho...a vybrala zelené srdce. Všechno ostatní také moc pěkné.
    Krásný večer

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Jani,jsem moc ráda, že se můžu zapojit do této originální soutěže :-) Mně se nejvíce líbí veselé červené červenky, i když výběr je těžký. Oceňuji hlavně, že houbičky jsou eko a že ty krásné obrázky na ně tiskne malá rodinná firma ;-) Bohdana Š.

    OdpovědětVymazat
  9. Houbičky jsou skvělé! Za mě je nejhezčí modré srdce. jarmion@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. jémine, mě se líbí vše co je se žlutou barvou. dana.vlk@seznam.cz. Nikdy jsemnic nevyhrála, ale jednou se prý štěstí otočí a sedne i na...................

    OdpovědětVymazat
  11. Mně nejvíce padly do oka černé ČERVENKY:-)
    Krásný obchůdek!!!

    miauk.veru@gmail.com

    OdpovědětVymazat